Subject: FW: Sotsiaalhoolekande seaduse, sotsiaalseadustiku üldosa seaduse ja väärtpaberite registri pidamise seaduse muutmise seadus
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 16:34:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga edastab Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon tagsiside 
Sotsiaalhoolekande seaduse, sotsiaalseadustiku üldosa seaduse ja 
väärtpaberite registri pidamise seaduse muutmise seaduse eelnõule, 
registreerimise kuupäevaga: 10.07.2025, registreerimise numbriga: 
1.2-2/62-1.

Heade soovidega

ESTA juhatus

Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. 54 500 030

FB leht: Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon | Tallinn | Facebook

Koduleht: www.eswa.ee <http://www.eswa.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 10. juuli 2025 11:43
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Vaegkuuljate 
Liit <[email-masked]>; Eesti Kurtide Liit <[email-masked]>; Eesti Viipekeele 
Selts <[email-masked]>; Viipekeeletõlkide OÜ <[email-masked]>; 
MTÜ Tartu Viipekeeletõlgud <[email-masked]>; Eesti Töötukassa 
<[email-masked]>; MTÜ Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda 
<[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; 
Pensionikeskus <[email-masked]>; FinanceEstonia 
<[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse, sotsiaalseadustiku üldosa seaduse ja 
väärtpaberite registri pidamise seaduse muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
elnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 7. augustiks

Pealkiri: Sotsiaalhoolekande seaduse, sotsiaalseadustiku üldosa seaduse ja 
väärtpaberite registri pidamise seaduse muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/62-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee